Unghenenii vor afla mai multe despre utilizarea brandului regiunii în cadrul unei sesiuni de informare

Programul EU4Moldova: Regiuni-cheie invită marți, 5 aprilie, la ora 15:00  antreprenorii, reprezentanții ONG-urilor, APL-urilor locale, dar și toți unghenenii dornici să afle mai multe despre brandul regiunii la o sesiune online de informare.

Dmitrii Moruz, expert în branding va povesti despre scopul și utilitatea brandului, elementele vizuale de bază, brandbook, dar și cum poate fi utilizat brandul pentru a spori atractivitatea regiunii Ungheni.

De asemenea, vor fi prezentate mostre care arată cum brandul este utilizat în context real, și vor fi oferite consultații pentru doritorii de a utiliza brandul regiunii în proiecte sau afacerile proprii.

Evenimentul va fi transmis LIVE pe pagina Regiunii Ungheni.

Brandul regiunii Ungheni a fost lansat în august 2021, fiind destinat spre utilizare deopotrivă localităților rurale şi mun. Ungheni, agenţilor economici, instituțiilor publice, sectorului asociativ și oamenilor ce iubesc Ungheniul.

Sesiunea de informare se desfășoară în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie, finanțat de Uniunea Europeană și implementat de Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) și Fondul Națiunilor Unite pentru Copii (UNICEF).


Programul „EU4Moldova: regiuni-cheie” (2019-2024) susține dezvoltarea social-economică inteligentă, incluzivă și durabilă în regiunile Cahul și Ungheni, pentru a asigura cetățenilor o calitate mai bună a vieții. Programul are un buget total de 23 mln. euro, este finanțat de Uniunea Europeană și implementat de Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) și Fondul Națiunilor Unite pentru Copii (UNICEF).


📍Abonează-te la canalul nostru de Telegram și urmarește pagina noastră de YouTube și de Facebook 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *