În 2020, din fondul rutier au fost reparate și date în folosință 5 sectoare de drum şi un pod. Ungheniul și Călărașiul au fost ocolite. Nisporeniul, însă, a beneficiat din plin

Foto: gov.md

Cinci sectoare de drum național, cu lungimea de 25,3 km, și un pod au fost date în exploatare pe parcursul anului 2020. Valoarea totală a lucrărilor e de peste 204 milioane de lei, bani din mijloacele fondului rutier, transmite MOLDPRES.

Care sunt sectoarele de drum finalizate și date în exploatare

1. Tronsonul, cu o lungime de peste 8 km din cadrul drumului național G91, care traversează localitățile Grozești, Zberoaia și Bălăurești din raionul Nisporeni.

2. Tronsonul cu o lungime de 3,2 km, în intravilanul localității Mărinici din raionul Nisporeni, parte a drumului național G92.

3. Tronsonul cu o lungime de 10 km, în intravilanul localităților Condrița din municipiul Chișinău și Suruceni din raionul Ialoveni din cadrul drumului național M1.

4. Tronsonul cu o lungime de 1,9 km, care traversează extravilanul localităților Speia, Telița Nouă și Bulboaca din raionul Anenii Noi, parte a drumului național G109.

5. Tronsonul cu o lungime de 2,2 km, care trece prin comuna Speia din raionul Anenii Noi, parte a drumului național G109.

Podul reparat și dat în exploatare, cu lungimea de 57 metri și lățimea – 12 metri, este peste râul Răut, parte a traseului național G52, care face conexiunea dintre satele Prodănești, Ștefănești, Ciutulești și Cașunca din raionul Florești.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *