În 2020, din fondul rutier au fost reparate și date în folosință 5 sectoare de drum şi un pod. Ungheniul și Călărașiul au fost ocolite. Nisporeniul, însă, a beneficiat din plin
Cinci sectoare de drum național, cu lungimea de 25,3 km, și un pod au fost date în exploatare pe parcursul anului 2020. Valoarea totală a lucrărilor e de peste 204 milioane de lei, bani din mijloacele fondului rutier, transmite MOLDPRES.
Care sunt sectoarele de drum finalizate și date în exploatare
1. Tronsonul, cu o lungime de peste 8 km din cadrul drumului național G91, care traversează localitățile Grozești, Zberoaia și Bălăurești din raionul Nisporeni.
2. Tronsonul cu o lungime de 3,2 km, în intravilanul localității Mărinici din raionul Nisporeni, parte a drumului național G92.
3. Tronsonul cu o lungime de 10 km, în intravilanul localităților Condrița din municipiul Chișinău și Suruceni din raionul Ialoveni din cadrul drumului național M1.
4. Tronsonul cu o lungime de 1,9 km, care traversează extravilanul localităților Speia, Telița Nouă și Bulboaca din raionul Anenii Noi, parte a drumului național G109.
5. Tronsonul cu o lungime de 2,2 km, care trece prin comuna Speia din raionul Anenii Noi, parte a drumului național G109.
Podul reparat și dat în exploatare, cu lungimea de 57 metri și lățimea – 12 metri, este peste râul Răut, parte a traseului național G52, care face conexiunea dintre satele Prodănești, Ștefănești, Ciutulești și Cașunca din raionul Florești.
Lasă un răspuns