Administrația Î.M. ”Apă – Canal” din Ungheni face apel către toți consumatorii unghenenii: ”Achitați facturile pentru serviciile prestate!”

Odată cu instituirea în Republica Moldova a stării de urgență, mai apoi a stării de urgență în sănătate publică, au apărut noi provocări pentru toți operatorii serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare în ceea ce privește încasările.
Sursele de venit ale Î.M. “Apă –Canal” din Ungheni sunt încasările pe care le obține din plata pentru serviciul public de alimentare cu apă și de canalizare și din prestarea lucrărilor specifice domeniului de activitate, terților.
Situațiile de criză, de genul celei pe care o parcurgem astăzi, creează grave dezechilibre financiare pentru oricare operator de servicii de utilitate publică, în cazul în care facturile nu sunt achitate. Achitând facturile, consumatorii sprijină întreprinderea în efortul de a asigura, în condiții de continuitate, în întreaga arie de operare, elementul vital vieții și sănătății oamenilor, apa potabilă!
Administrația Î.M. ”Apă – Canal” din Ungheni face un apel către toți consumatorii să achite facturile pentru serviciile furnizate/prestate.
Modalitățile de achitare a facturilor sunt: oficiul poștal, la sucursalele bancilor și prin intermediul internet bankingului. Totodată aveți posibilitatea de a achita la terminalele PAYNET și prin intermediul site-ului OPLATA.MD.
 


📍Abonează-te la canalul nostru de Telegram și urmarește pagina noastră de YouTube și de Facebook 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *