#StaiAcasă: Medpark lansează o linie de suport telefonic pentru perioada carantinei

Persoanele aflate în autoizolare, care se confruntă cu situații și întrebări de ordin medical, vor putea primi răspunsuri chiar de la medicii Medpark, apelând linia de suport telefonic „Medpark Acasă” la numărul 022 011 043 (apel gratuit).
Spitalul Internațional Medpark a lansat linia telefonică pentru a oferi susținere informațională unora dintre cele mai vulnerabile categorii de populație pe timp de carantină: pacienților vârstnici, celor cu patologii asociate cardiovasculare și părinților cu copii mici. Spitalul susține astfel demersul autorităților și al instituțiilor specializate de a limita epidemia prin îndemnul #StaiAcasă.
Linia fierbinte „Medpark Acasă” va funcționa de luni până vineri în timpul programului obișnuit de muncă: 9:00-18:00. La celălalt capăt, medicii cardiologi și pediatri din echipa Medpark vor oferi informații și recomandări specifice și necesare celor două categorii de beneficiari – despre conduita afecțiunilor cardiologice și despre sănătatea copiilor.
„În perioada stării de urgență este un lucru firesc ca fiecare dintre noi să contribuie cu propria expertiză la combaterea efectelor pandemiei. Astfel, Spitalul Internațional Medpark a creat linia telefonică „Medpark Acasă” prin intermediul căreia va oferi sfaturi persoanelor care sunt cele mai sensibile în fața noului virus: vârstnicii, cei cu afecțiuni cardiologice și părinții cu copii. Astfel, fără a se expune riscului de infectare, pacienții vor primi rapid, prin telefon, informații sigure de la doctori competenți, în confortul propriei locuințe, fără a fi nevoiți să se deplaseze la spital. În afară de linia telefonică de suport, vom continua să identificăm posibilități de a susține colegii din instituțiile spitalicești care se află în prima linie”,Olga Șchiopu, director general al Spitalului Internațional Medpark.
Spitalul Internațional Medpark a pregătit deja un șir de inițiative pentru susținerea luptei împotriva COVID-19. Pentru a proteja pacienții, Comitetul de criză a elaborat un șir de măsuri pentru gestionarea accesului și fluxului persoanelor în spital, iar atunci când se fac programările prin telefon, se stabilește istoricul călătoriilor peste hotare în ultimele 14 zile. În același timp, fluxul pacienților cu simptome de tuse, febră, dureri în gât este separat de fluxul celorlalți pacienți, iar vizitele și prezența altor persoane în staționar și terapie intensivă sunt interzise.
Pentru a opri răspândirea epidemiei, echipa Medpark vă recomandă să aveți grijă de sănătatea proprie și a celor din jur, să respectați măsurile de igienă și să rămâneți izolați în casă.
Pentru informații despre COVID-19 apelați Linia Verde a ANSP – 0 800 12300.  Pentru urgențe apelați 112.


📍Abonează-te la canalul nostru de Telegram și urmarește pagina noastră de YouTube și de Facebook 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *