Mai avem de așteptat mult și bine. Când va fi dat în exploatare drumul Chișinău-Ungheni?
Un nou termen pentru drumul Chișinău-Ungheni. Serviciul de presă al Administrației de Stat a Drumurilor, comunică bani.md, a menționat că ultima porțiune de drum de pe acest traseu urmează să fie dat în exploatare în anul 2021.Este vorba despre un segment de 6 km din totalul de 92 de km.
Renovarea drumului Chișinău-Ungheni a început în august 2014. Autoritățile de atunci promiteau că acesta va fi dat în exploatare peste doi ani, adică în anul 2016.
Lucrările, însă, continuă și azi. Se sapă la Cornești, se sapă spre Călărași. Mai sunt de construit poduri.
Miniștri de tot felul, de-a lungul anilor, au tot efectuat controale, au tot făcut promisiuni. Iată că acum este numit un nou termen: anul 2021.
Reamintim că drumul respectiv este renovat de către o companie azeră – Evrascon, una cehă – OHL, și compania subcontractată Rutador.
5 Comments
In 2020 cred ca va fi gata!!!
Ar fi bine să cititți textul. E mai târziu
În 2021 vor mai prelungi până în 2025, ca mai apoi sa spună că va fi gata în 2028, şi dă, ne vedem cu un traseu uzat prin 2030 care, în aceeaşi ordine de idei va necesita renovare! Sic.
Drumul Chisinau-Ungheni, o batjocora a lui Plahotniuc fata de moldoveni.
Vlad Plahotniuc si gruparea sa politica toarna minciuni cu nemiliuita numai sa capete mai multe voturi in Parlamentul de la Chisinau. Cum, oameni buni sa-i crezi pe acesti minciunosi si farisei din Partidul Democrat ca vor ,, moderniza peste 1200 km de drum din localităţile ţării,,, cind ei mai mult de patru ani nu0s in stare ,,sa modernizeze drumul Chisinau-Ungheni,,. Vlad Plahatniuc , primul vinovat de mizeria pe care o suportam pe drumul Ungheni – Chisinau. Vasile Botnari,un apropiat a lui Vlad Plahatniuc, a fost Ministru al Transporturilor și Infrastructurii Drumurilor al Republicii Moldova din 31 mai 2013 până la 30 iulie 2015. În martie 2014, Administrația de Stat a Drumurilor (ASD) a semnat cu firma cehă OHL ZS două contracte privind reabilitarea a două segmente de drum pe traseul Chișinău-Ungheni. În martie și, respectiv, iunie 2014, două contracte similare, pentru celelalte două tronsoane de pe acest traseu au fost semnate cu azerii de la Evrascon.
Iata ce au declarant reprezentanții companiilor despre condtiile in care au fost incheiate contractile cu firmele antrenate in reconstructia drumului Chisinau-Ungheni. Adrian Vovec, manager de proiect pe tronsoanele Chișinău-Ungheni la OHL ZS spune că, de fapt, compania din start nu a avut un proiect tehnic aprobat de autorităţi în baza căruia să lucreze. Adrian Vovec (OHL ZS): Până acuma am lucrat pe baza unor aprobări provizorii, deoarece la proiectul tehnic s-au constatat abateri, neconcordanțe. Am fost nevoiți să elaborăm modificări ce urmau a fi verificate și aprobate la nivel local. Nu am primit aceste aprobări, de care sunt responsabili cei de la ASD și MTID. Noi, ca și companie cu echipamente proprii avem posibilitatea să demarăm lucrările în forță, dar dacă eu nu știu exact care sunt cerințele, cum să lucrez? La rândul său, Kenan Kose, responsabil de proiect din partea companiei Evrascon, spune că s-a confruntat cu probleme similare. Kenan Kose (Evrascon): Proiectul pe care ni l-au prezentat s-a adeverit a fi nefinalizat. După ce ar fi fost finalizat proiectul și expertiza adecvată, abia atunci noi ar fi trebuit să începem lucrările. Noi am început, însă, de câteva ori și am întâlnit probleme, după care am suspendat lucrările, apoi am început din nou și tot așa.,,.
Da e un dezastru, bucăți de drum renovat, și apoi uzat, sa conduci e un calvar, deși cu toții știm cum sunt drumurile în Moldova, și a fost o mare speranța și bucurie în inimile noastre cind sau început lucrările și încă odata ne am convins ca lumea e corupta pună în măduva oaselor.