La Ungheni este abonatul Moldcell cu numărul un milion

Numărul abonaţilor operatorului de telefonie mobilă  Moldcell a depăşit cifra de 1 milion! La 7 decembrie curent, întreaga echipă Moldcell în frunte cu directorul general al operatorului, Dl Chiril Gaburici şi vicepreşedintele TeliaSonera Eurasia, dl. Halim Ateş, au întâmpinat în „familia Moldcell” cel de-al milionulea abonat al companiei.
Abonatul cu noroc  este Denis Pelin, un tânăr de 29 de ani din Ungheni care în luna noiembrie curent a procurat Abonament Moldcell pentru a-l face cadou soţiei sale Daniela. Prezent la eveniment în compania soţiei,  a rudelor şi prietenilor, Denis Pelin a avut marea surpriză să afle că primeşte din partea operatorului  un premiu de valoare drept recunoştinţă. Este vorba despre un automobil de marca BMW.
Denis Pelin: „Sunt abonat Moldcell de 8 ani, recent m-am căsătorit şi i-am făcut cadou soţiei mele conectarea la Abonament Moldcell. Deoarece formăm deja o familie,  este mult mai simplu, comod şi eficient să facem parte şi din aceeaşi „familie mobilă”. Când am fost invitat la companie, bănuiam că ar putea fi vorba despre vreo campanie sau concurs, dar nu m-aş fi gândit vreodată că anume eu voi fi acel abonat care va marca trecerea operatorului spre cel de-al doilea milion de clienţi.  Iar premiul m-a lăsat fără cuvinte. Suntem foarte fericiţi!”
Proaspeţii căsătoriţi  sunt convinşi că cifra 10 este una norocoasă pentru familia lor: s-au cunoscut pe data de 10, s-au căsătorit pe 10.10.10, compania Moldcell, de serviciile căreia beneficiază, la fel are 10 ani de activitate ş.a.
Daniela Pelin: „Moldcell este un operator modern, local, de încredere şi cu o atitudine grijulie faţă de clienţii săi. Este plăcut să fii clientul unei companii care seamănă atât de mult cu tine însuţi: avem aceleaşi valori, suntem tineri, dinamici, ne place muzica, cultura, oamenii rafinaţi. Sunt mândră că fac parte din „familia Moldcell” care face atât de multe pentru copii, tineret, pentru societate în general.”
După ce au deschis sticla de şampanie şi au făcut prima testare a automobilului nou-nouţ, familia Pelin alături de directorul general Moldcell şi vicepreşedintele TeliaSonera Eurasia  au decorat cu pietre violet ultima literă din cuvântul MILION marcat în curtea companiei. Acest gest simbolic a însemnat completarea primului milion din baza de abonaţi Moldcell şi deschiderea unui nou capitol în activitatea companiei.
Chiril Gaburici, director general Moldcell: ”Un milion de clienţi este rezultatul muncii unei echipe de profesionişti alături de parteneri de încredere şi acţionari cu experienţă. Anul 2010 este unul din anii cei mai de succes din istoria companiei, în care am contemplat rezultate de excepţie – am frapat ţara cu un rebranding remarcabil, am  înregistrat cea mai bună creştere a cotei de piaţă dintre operatorii mobili existenţi, cu efecte  frumoase și la capitolul venituri.  Astfel cifra de afaceri a marcat o creştere de 19,5%, iar familia s-a extins la 1 milion de clienţi.
Numărul mare de abonaţi este important şi  valoros pentru noi, fiind mândri că deja 1 milion de utilizatori de telefonie mobilă din republică au dat prioritate calităţii, tehnologiilor şi deservirii impecabile, atunci când au ales Moldcell drept operator.  Suntem o companie exigentă care la elaborarea ofertelor urmăreşte în primul rând scopul să facă viaţa populaţiei din Moldova mai confortabilă, simplă, mobilă.”
Halim Ateş, vicepreşedinte TeliaSonera Eurasia: „2010 a fost un an foarte bun pentru companie şi pentru întregul grup TeliaSonera. Denis şi Daniela Pelin fac parte acum dintr-o familie mult mai mare decât un milion, deoarece grupul suedezo-finlandez TeliaSonera deserveşte la ora actuală circa 157 milioane de clienţi în 20 de ţări ale lumii. Noi, însă, nu ne oprim aici. O dezvoltare continuă presupune, în mod evident, şi investiţii considerabile, pe care TeliaSonera este gata să le facă.”
Odată cu lansarea companiei Moldcell în aprilie 2000, pe piaţa de telecomunicaţii din Republica Moldova a intrat competiţia, iar comunicarea mobilă a devenit accesibilă, diversă, performantă şi tehnologic avansată. Astfel, telefonia mobilă a ieşit din categoria “de lux”, devenind o modalitate de comunicare utilă şi indispensabilă, disponibilă oricând şi oriunde.
Având în calitate de acţionar o companie de renume mondial precum este grupul internaţional TeliaSonera, Moldcell beneficiază de transfer intelectual, experienţă, standarde şi investiţii care o fac puternică financiar şi modernă ca viziune.
Notă:  La calculul numărului de abonaţi Moldcell a fost  utilizată formula de calcul stabilită de către Agenţia Naţională de Reglementare în Comunicaţii Electronice şi Tehnologia Informaţiei a Republicii Moldova în baza Hotărârii Consiliului de Administraţie al ANRTI nr. 22 din 30.12.2005
Sursa: Moldcell


📍Abonează-te la canalul nostru de Telegram și urmarește pagina noastră de YouTube și de Facebook 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *