Grație UE, Ungheniul va avea un brand al său. Care sunt simbolurile principale ale regiunii, în opinia celor chestionați
În 2021, regiunea Ungheni va avea un brand al său, un simbol care s-o definească și cu care să fie cunoscută în lume, anunță Primăria municipiului Ungheni. Asupra elaborării acestuia lucrează aceeași companie care a elaborat și brandul de țară – „Publicis”.
Au avut deja loc câteva runde de discuții și consultări cu diverse grupuri de cetățeni, printre care reprezentanți ai administrației publice locale atât din municipiul Ungheni, cât și din localitățile rurale ale raionului. Au participat la discuții și și-au spus punctul de vedere și oameni de artă, originari din Ungheni. Doritorii au putut complete și un chestionar la temă.
În consecință, au fost elaborate 12 variante, în care se regăsesc simbolurile a ceea ce este mai reprezentativ pentru Ungheni în viziunea artiștilor plastici, societății civile, antreprenorilor și administrației publice locale.
Printre subiectele de mândrie ale unghenenilor participanți la consultări, pe primul loc se situează „Podul de flori” din 6 mai 1990, după care urmează faptul că Ungheniul este „poarta de vest” a Republcii Moldova.
Simbolurile ar fi, în opinia lor, podul feroviar peste Prut „Eiffel”, aleea cu castani din municipiul Ungheni, Rezervația Naturală „Plaiul Fagului”.
Urmează ca specialiștii să definitiveze atât brand-ul, cât și sloganul, care se dorește să fie pe cât de simplu, pe atât de atractiv și să prindă la public, precum și să facă posibilă promovarea cât mai intensă a Ungheniului atât în Republica Moldova, cât și peste hotarele ei.
Brand-ul este elaborat în cadrul Programului „EU4Moldova: regiuni-cheie”, finanțat de Uniunea Europeană, implementat de PNUD și UNICEF.
Lasă un răspuns