Kaufland angajează Oameni Buni în Ungheni
Reamintim că recent, Kaufland Moldova a lansat oficial lucrările de construcție ale noului magazin în orașul Ungheni, continuând, astfel, extinderea proiectului investițional în Republica Moldova.
Potrivit proiectului, magazinul Kaufland din orașul Ungheni va dispune de o parcare largă, ca și în cazul celorlalte magazine, cu locuri de parcare alocate pentru persoanele cu nevoi speciale, dar și pentru familii cu copii. De asemenea, magazinul va fi dotat cu o stație de încărcare pentru mașinile electrice și rastele pentru biciclete. Deschiderea noului magazin se planifică pentru începutul anului 2021.
Acum, avem în față încă un proiect ambițios pe care vrem să îl realizăm în Ungheni. Pentru asta, căutăm Oameni Buni în echipa noastră, care prin experiența și implicarea lor, să ne ajute în gestionarea viitorului magazin. Suntem în căutare de noi colegi pentru posturile de Manager de Departament și Șef de Secție. Un aspect important în selectarea candidaților este cunoașterea limbii române, fiind limba oficială de comunicare a companiei.
Responsabilitățile Managerului de Departament sunt următoarele:
- Gestionarea activităților magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate;
- Asigurarea unui flux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare;
- Conducerea și instruirea angajaților din subordine și realizarea planificării de personal;
- Asigurarea realizării cifrei de afaceri planificate;
- Monitorizarea și menținerea costurilor magazinului în parametrii stabiliți.
Pentru a îndeplini cu succes aceste responsabilități, căutăm un Om Bun care are:
- Experiență de coordonare și motivare a unei echipe;
- Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail;
- Gândire orientată spre client;
- Capacitate de organizare și prioritizare;
- Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor;
- Foarte bune abilități de comunicare interpersonală.
Oamenii Buni merită ca munca lor să fie apreciată pe măsura implicării și dedicării. La Kaufland, am creat un mediu de lucru plăcut și motivant pentru toți angajații. Pe lângă tichete de masă, asigurări voluntare de sănătate, compania oferă și alte beneficii, care asigură un echilibru între viața personală și cea profesională.
Responsabilitățile Șefului de Secție sunt următoarele:
- Organizarea, planificarea şi verificarea activităţilor departamentului în raport cu nevoile magazinului;
- Asigurarea prezenţei la vânzare a sortimentului, respectând standardul prestabilit;
- Coordonarea fluxului de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia, respectând principiul de depozitare a produselor „Primul intrat, primul ieșit” și regulile interne;
- Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor, conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol;
- Întocmirea planurilor de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilor.
Pentru a îndeplini cu succes aceste responsabilități, căutăm un Om Bun care are:
- Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă;
- Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul;
- Experienţă în conducerea personalului;
- Abilități de coordonare și motivare a unei echipe;
- Cunoştinţe de operare a calculatorului;
- Cunoştinţe de limba engleză sau germană (reprezintă un avantaj);
- Amabilitate, spirit de echipă, responsabilitate și disciplină.
În acest rol, noul/noua coleg/colegă va beneficia de toate avantajele oferite de companie angajaților săi: tichete de masă, transport, asigurare de sănătate.
Kaufland este un nume recunoscut și respectat la nivel internațional, fiind una dintre cele mai dinamice și performante companii de retail. Succesul Kaufland se datorează în primul rând angajaților, care reprezintă sufletul companiei. Oamenii buni sunt cel mai valoros element, în jurul căruia sunt construite proiectele Kaufland.
„Angajații sunt una dintre cele mai valoroase resurse din cadrul Kaufland. Ei contribuie la succesul companiei, oferindu-le clienților o experiență plăcută la cumpărături. Prin atitudinea pe care o avem față de oamenii care lucrează la Kaufland, ne exprimăm aprecierea pentru munca pe care o fac, răsplătind corect și cinstit fiecare angajat. Odată cu deschiderea primelor magazine în Chișinău, am demonstrat că suntem un angajator modern, deschis pentru a înțelege nevoile oamenilor buni, dornici să-și găsească un loc de muncă stabil.”, a precizat Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director în cadrul Kaufland România și Moldova.
Pentru a aplica la posturile vacante pentru magazinul Kaufland din Ungheni, puteți să ne expediați un CV pe adresa de email recrutare@kaufland.md sau online, pe www.cariere.kaufland.md. Tot aici, pot aplica și cei care doresc să candideze pentru un post de Lucrător Comercial Universal în magazinul Kaufland din Ungheni, pentru care vom începe recrutările din luna octombrie.
Amintim, că pe 26 septembrie 2019, Kaufland Moldova a deschis primele sale două magazine în orașul Chișinău situate în sectorul Botanica, pe strada Decebal 99/2 și în sectorul Ciocana, pe strada Mircea cel Bătrân 25/1.
Publicitate.
Lasă un răspuns