Expresul – primul site local care intră în Studiul de Trafic și Audiență pe Online din Moldova

expresul_smait
Expresul.com devine prima platformă de știri locale din Republica Moldova care intră în Studiul de Trafic și Audiență pe Online (SMTAI) începînd cu decembrie 2015. Odată cu acest pas, piața de online din regiune începe să se dezvolte și să iși focuseze atenția către înțelegerea profilelor socio-demografice ale vizitatorilor.
Decizia site-ului expresul.com de a adera la studiul de audiență reprezintă simbolul unei piețe mature, care poate prezenta informații certe despre cel mai dinamic suport media existent pe piața moldovenească.
SMTAI delimitează target-ul fiecărui site și adaugă mai multe date despre interesele și obiceiurile acestuia. Studiul oferă suficiente date pentru a putea realiza planificări complexe, pentru a putea selecționa site-urile în funcție de caracteristicile audienței lor, un real beneficiu pentru clienții de publicitate.
De asemenea, cu ajutorul SMTAI, datele obținute de expresul.com vor putea fi comparate cu datele provenite de la alți jucători din piața online, menținînd nivelul de competivitate. Accesul la ultimele date de audiență, gradul de transparență și profesionalism oferit este la cel ma înalt nivel. Profesionalizarea procesului de planificare a campaniilor și migrarea bugetelor către site-urile care iși dovedesc în mod transparent performanțele sînt efectele principale ale studiului.


📍Abonează-te la canalul nostru de Telegram și urmarește pagina noastră de Facebook.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *