Serviciul Vamal: Instituția care gestionează documentele numai în format digital
Serviciul Vamal gestionează documentele exclusiv prin sistemul digital „e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul Executării Documentelor”. Măsura, aplicată din 1 noiembrie curent, va reduce costurile și va crește eficiența prin semnătura electronică a documentelor.
Noul sistem centralizează documentele la nivelul întregii instituții, atât central, cât și teritorial, indiferent de sursa sau formatul acestora, inclusiv text, e-mailuri, faxuri sau documente scanate.
Potrivit Serviciului Vamal, sistemul asigură o stocare securizată și o gestionare inovatoare a documentelor, reducând considerabil timpul de acces, evaluare și transmitere.
„Digitalizarea și automatizarea proceselor sunt priorități centrale în agenda noastră de modernizare. Implementarea acestui sistem de gestionare electronică a documentelor sprijină eforturile noastre de a crea un mediu fără hârtie, de a îmbunătăți comunicarea internă și colaborarea cu autoritățile și părțile interesate, în spirit de transparență, rapiditate și securitate”, a declarat Alexandru Iacub, directorul Serviciului Vamal.
Menționăm că Serviciul Vamal gestionează anual peste 35 000 de documente, iar noua soluție sprijină protecția mediului, contribuind la reducerea utilizării hârtiei.
Expresul
Lasă un răspuns