FOTO | Cum am învățat MoJo
MoJo este un nou trend în lumea jurnalismului. Se descifrează simplu: Mobile Journalism, adică jurnalism mobil.
Cu un telefon performant și alte câteva ”unelte”, gen: microfon, stabilizator de imagine, trepied, poți face minuni.
Operativ și calitativ, poți realiza reportaje de la diverse evenimente, interviuri și chiar dezbateri.
Grație Programului ”Încurajarea tinerilor să devină cetățeni activi”, implementat de IREX Europe și AO ”Centrul Media pentru Tineri”, finanțat de Uniunea Europeană, ”Expresul”a reușit să achiziționeze echipamentul necesar. Începând cu 25 septembrie, am avut parte de un training foarte așteptat și util. Astfel, am început să învățăm ce înseamnă cu adevărat MoJo. În scurt timp, vor apărea și primele clipuri realizate de noi, în cadrul Proiectului ”Vocea cartierului tău”, pe care-l implementăm, datorită Programului ”Încurajarea tinerilor să devină cetățeni activi”.
Deocamdată, iată o galerie foto de la instruiri alături de Sergiu Dobîndă de la UNIMEDIA, site-ul care utilizează la maximum MoJo
Lasă un răspuns