Sistemul informațional al Serviciului 112 va fi îmbunătățit

Imagine: Serviciul 112

Sistemul informațional automatizat al Serviciului 112 este optimizat de către o companie norvegiană. Acțiunile vin să perfecționeze comunicarea între operatorii 112 și echipajele de intervenție. Se prevăd îmbunătățiri și la capitolul de localizare a apelantului, a precizat pentru IPN specialista în relații publice a Serviciului 112, Ana Carpovici.

Soluția inovatoare „Omda Incidentˮ, implementată de compania norvegiană OMDA, va oferi posibilitatea reactualizării sistemului pentru a gestiona mai rapid apelurile. Anumite date vor fi îmbunătățite, inclusiv cu referire la localizare. Va fi asigurată o conexiune mai bună între operatorii 112 și echipajele de intervenție. Se va configura softul sistemului informațional pentru a-l face cât mai funcțional și performat.

Mai devreme, în aplicația CoordCom, în care este preluat apelul vocal, a fost integrat instrumentul „Caller Location 112ˮ. Acesta permite localizarea apelantului în momentul apelului de urgență, folosind date GPS și rețele de telecomunicații. Aceata optimizează semnificativ capacitatea de planificare și alocare a resurselor prin oferirea unei imagini clare a locației incidentelor, reducând timpul de răspuns al echipelor de intervenție.

Expresul 


📍Abonează-te la canalul nostru de Telegram și urmarește pagina noastră de YouTube și de Facebook 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *