Serviciul Vamal: Instituția care gestionează documentele numai în format digital

Imagine: Serviciul Vamal

Serviciul Vamal gestionează documentele exclusiv prin sistemul digital „e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul Executării Documentelor”. Măsura, aplicată din 1 noiembrie curent, va reduce costurile și va crește eficiența prin semnătura electronică a documentelor.

Noul sistem centralizează documentele la nivelul întregii instituții, atât central, cât și teritorial, indiferent de sursa sau formatul acestora, inclusiv text, e-mailuri, faxuri sau documente scanate.

Potrivit Serviciului Vamal, sistemul asigură o stocare securizată și o gestionare inovatoare a documentelor, reducând considerabil timpul de acces, evaluare și transmitere.

„Digitalizarea și automatizarea proceselor sunt priorități centrale în agenda noastră de modernizare. Implementarea acestui sistem de gestionare electronică a documentelor sprijină eforturile noastre de a crea un mediu fără hârtie, de a îmbunătăți comunicarea internă și colaborarea cu autoritățile și părțile interesate, în spirit de transparență, rapiditate și securitate”, a declarat Alexandru Iacub, directorul Serviciului Vamal.

Menționăm că Serviciul Vamal gestionează anual peste 35 000 de documente, iar noua soluție sprijină protecția mediului, contribuind la reducerea utilizării hârtiei.

Expresul


📍Abonează-te la canalul nostru de Telegram și urmarește pagina noastră de YouTube și de Facebook 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *