Cererile de înregistrare cu statut de șomer pot fi trimise prin e-mail. Află cum
În aceste situații de criză, majoritatea bugetarilor fie sunt în vacanță, fie nu lucrează cu publicul, sau lucrează în regim online.
Deaceea și Direcția pentru ocuparea forței de muncă din Călărași, primește cererile de înregistrare cu statut de șomer (conform Legii 105/14.06.2018) prin e-mail.
Astfel, cei care vor să se înregistreze, nu trebuie să se deplaseze la direcție, dar poate să trimite prin poșta electronica (aofm.calarasi@anofm.md) următoarele acte:
Copia buletinului de identitate sau a permisului de ședere (după caz), cu termenul valabil; Cererea pentru înregistrarea cu statut de șomer (conform modelului); Copia actelor de studii și de calificare (doar pentru șomerii care dețin calificare); Copia certificatului de căsătorie (pentru persoanele care și-au schimbat numele de familie); Declarația pe propria răspundere (conform modelului); Copia Ordinului de eliberare de la ultimul loc de muncă (după caz); Carnetul de muncă (după caz) și Copia certificatului de dizabilitate si planul de incluziune socială (după caz).
4 Comments
La ce mai trebuiesc, dacă sa anulat legea?
Nici o lege nici nu a fost…de-o saptamana depun documentele si eri mau sunat de la ANOFM Calarasi sa-mi spuna ca nu primesc cererea ca nu a fost aprobata inca nici o lege…
Aici este vorba de șomerii care vor să se înregistreze pentru a-și găsi un loc de muncă
Expresul despre acest lucru si am scris!!!