Dumneavoastră întrebați – ei răspund: despre ambuteiaje, amenajarea curților ș.a.
Pe strada Eminescu se formează ambuteiaje din cauza că în preajma sediului Episcopiei sunt parcate multe automobile, la fel și în preajma magazinelor de aici.
O soluție ar fi organizarea unui sens unic pe această stradă, de la Spitalul Raional până la strada Vasile Alecsandri.
Alexandru Ambros, primarul municipiului Ungheni: Oamenii, din păcate, nu vor să meargă nici doi pași pe jos pentru a ajunge acolo unde au nevoie, de aceea și parchează mașinile peste tot. În consecință, se formează ambuteiaje, circulația este îngreunată. În vara anului curent, am construit o parcare cu 40 de locuri lângă mazazinul Fourset. Sunt locuri suficiente. Cu toate aceastea, oamenii continuă să-și parcheze mașinile în drum. În scurt timp, va mai apărea o parcare, pe strada Decebal. Deci, sunt create condiții pentru a evita ambuteiajele, depinde deja cât de conștiincioși sunt conducătorii auto.
Înainte de alegeri, domnul primar Alexandru Ambros a promis ca va fi reparată curtea blocului de locuit de pe strada Națională, 43. Până în prezent, nu s-a făcut nimic.
Alexandru Ambros, primarul municipiului Ungheni: Curtea blocului de pe strada Națională 43 va fi prima care va fi amenajată în primăvara anului 2019, în lunile martie-aprilie. Cu ea vom începe reparațiile și amenajările curților blocurilor de locuit din Ungheni. Vreau să spun că în 2019 ne vom axa pe reparația unui număr destul de mare de curți ale blocurilor locative din Ungheni.
Strada Oranjeriei din Ungheni mai are viitor sau rămîne depozit pentru pământ, pietriș și tot restul de materiale de construcție demontate din alte părți ale orașului și depozitate aici? Îmi este rușine, în secolul 21, să vin acasă la rude și să merg pe o strada că după război cu glod cînd plouă și mormane de deșeuri. Chiar administrația orașului nu vede ce se petrece pe strada aceasta?
Alexandru Ambros, primarul municipiului Ungheni: Nu este strada cu cel mai mare flux de mașini, dar e o stradă importantă în Ungheni, la fel ca multe altele. Într-adevăr, acolo a fost depozitat pământ. Este temporar. În scurt timp, se va face tot posibilul ca această stradă să fie practicabilă, iar pentru anul viitor, 2019, planificăm reparația ei. M-aș bucura ca oamenii să observe că a fost reparată strada Alexandru cel Bun, că au fost reparate alte străzi din acea regiune, cum ar fi Porumbescu, Grigore Ureche sau Alexandru Cosmescu. Cu siguranță, și strada Oranjeriei va fi reparată.
2 Comments
Am și eu 3 întrebări: de ce se permite vânzarea florilor și hainelor pe str. Națională? E urât mai ales că e centrul orașului.
Întrebarea nr. 2: de ce sa construiești o autogara nouă din moment ce este deja una? Era logic să renoveze clădirea care era. Ce se va întâmpla cu clădirea veche? Măcar sa deschidă oficii acolo și să renoveze wc-ul, iar la etaj să deschidă u de local decent unde sa poți servi o cafea plus WiFi.
Întrebarea nr. 3: Primaria n-ar dori sa mai schimbe zona Autogarii? Prea multe magazine și puține locuri de parcare. Infrastructura ar trebui schimbată. Nu e frumos.
Și a patra întrebare: în ce măsură se atrage atenție la obiectivele turistice din municipiul Ungheni, dar și din raion? Podul Eiffel, de exemplu, e într-o stare deplorabilă. Mi-a fost rușine de ce-am văzut acolo iar promovarea turismului ar lăsa bani frumoși în oraș, dar și în raion.